تقویت پیوند مسجد و مدرسه در پرتو مسابقات قرآنی مدها متان 
تقویت پیوند مسجد و مدرسه در پرتو مسابقات قرآنی مدها متان 

تقویت پیوند مسجد و مدرسه در پرتو مسابقات قرآنی مدها متان 

مجید خوبی زاده گفت: در پرتو مسابقات قرآنی مدها متان پیوند بین مسجد و مدرسه تقویت شد.
شناسه خبر : 1128836 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۳

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، طرح پیوند مسجد و مدرسه را یکی از برنامه های رواق دانش برشمرد و گفت: در تداوم اجرای پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان با استفاده از ظرفیت طرح پیوند مسجد و مدرسه تاکنون مدرسه و موسسه قرآنی محمدرسول الله به کمک ما آمده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: از ابتدای شروع این دوره از مسابقات قرآنی مدها متان در سه مرحله با همکاری و همراهی این مدرسه، مسابقات به صورت حضوری برگزار شده است.

خوبی زاده بیان کرد: از آنجایی که مسابقات قرآنی مدها متان ویژه بچه های مسجد است بنابراین دانش آموزان و قرآن آموزان این مدرسه و موسسه به عضویت کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی در آمدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: دانش آموزان این مدرسه پس از عضویت در این کانون فرهنگی هنری  در مسابقات قرآنی مدها متان شرکت کردند.

وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز با همکاری و همراهی این موسسه، مسابقات قرآنی در رشته های صحت قرائت نماز ۷ تا ۱۶ سال، قرائت تحقیق ۱۶ تا ۳۰ سال، ترتیل ۷ تا ۱۶، ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار شد.

خوبی زاده طرح پیوند مسجد و مدرسه را از اقدامات شایسته ستاد فهمای کشور دانست و اضافه کرد: در پرتو مسابقات قرآنی مدها متان پیوند بین مسجد و مدرسه تقویت شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: آن دسته از افرادی که تاکنون موفق به شرکت در رشته های مفاهیم و حفظ جزء ۳۰ نشده اند تا ساعت ۲۴ امشب می توانند با مراجعه به سایت بچه های مسجد در این مسابقات شرکت کنند.

وی در خاتمه از مزیت های مسابقات قرآنی مدها متان را کشف استعدادهای قرآنی و ترویج معارف قرآنی دانست.

پایان پیام/ 586